Pembuka Bicara



Bismillahhirrahmanirrahim...

Wahai Tuhanku,ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur akan nikmat-Mu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku,dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redai dan jadikanlah sifat2 kebaikan meresap masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku.Sesungguhnya aku bertaubat kepada-Mu dan sesungguhnya aku daripada orang2 Islam (yang tunduk patuh kepada-Mu).


Saturday, October 15, 2011

Program Bicara Ilmu

Views




Hari nie 15 Oktober 2011 ada program bicara ilmu tentang buku "PELURU CINTA VICTORIA" anjuran PERWILA...apa tu PERWILA??? PERWILA tu ialah Persatuan Penulis Wilayah Persekutuan Labuan...program nie berlangsung di tempat saya belajar.... walaupun program ilmu, tapi best sangat2... amat santai.... penuh gelak ketawa sebab panel kedua En.Resmanshah buat kelakar...harus la gelak.... banyak input yang dapat dari program ni.... THINK DIFFERENT...... insya Allah, andai ada kelapangan akan saya teruskan usaha menulis saya... :)


tapi sayang sangat2 sebab hanya sikit sahaja yang hadir...biasalah program ilmu macam nie, student universiti tak layan..tak suka.... mereka lebih suka kepada hiburan... hmm..apa nak jadi lah.... T___T



Syukran Sudi Baca..Kalau Suka, LIKE dan KOMEN..TQ ^__^

2 comments :

  1. Wah! Ada juga yang mengulas program ni. Saya salah seorang ahli dan penulis salah satu cerpen dalam antologi ni. Terima kasih kerana hadir. Saya amat faham akan kekurangan hadirin. Zaman dah berubah.

    Btw, nama sis hampir sama dengan nama adik saya. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaman universiti dulu rajin mengulas... haha... Sama-sama.

      Terima kasih. Hampir sama ya. Salam Ukhuwwah :)

      Delete

Assalamualaikum..Dah Baca? Tinggalkan Komen yer.. ^_^

Best Fren Blog .:Cik Kucing :.

Komen Terkini

Get widget here
SEGALA KANDUNGAN DALAM BLOG INI MILIK PEMILIK BLOG