Pembuka Bicara



Bismillahhirrahmanirrahim...

Wahai Tuhanku,ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur akan nikmat-Mu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku,dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redai dan jadikanlah sifat2 kebaikan meresap masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku.Sesungguhnya aku bertaubat kepada-Mu dan sesungguhnya aku daripada orang2 Islam (yang tunduk patuh kepada-Mu).


Saturday, October 1, 2011

Jalan2 Habiskan Duet

Views
Assalamualaikum..... hari nie jalan2 lagi teman junior ke bandar untuk membeli barang...alih2 saya sendiri yang beli banyak barang..hahaha... selalu macam tu kan..maen beli jer apa yang terlintas & teringat kat fikiran...bila dah balik, baru teringat benda yang lupa nak beli... benci situasi macam tu..tapi dah selalu macam tu..hahaha..tambah2 perancangan di saat2 akhir.... :D

duet yang keluar bagaikan air..... barang2 sekarang sungguh mahal..beli sikit je dah berpuluh...ish3... sayang tgk duet tu terbang ke arah juruwang di kaunter tapi nak buat macam mane dah barang2 keperluan...kepenatan ke atas ke bawah Ujana Kewangan mencari m0dem untuk internet..haha... akhirnya beli jugak lepas keluar masuk kedai kat aras bawah dan atas..duet terbang walaupun mahal.... kecian adek junior saye...si ZULHASWADI tu...takpe lepas nie duet ptptn mas0k kat akaun kan dik...beli beli banyak barang lagi..hehe....





Syukran Sudi Baca..Kalau Suka, LIKE dan KOMEN..TQ ^__^

2 comments :

  1. harga di labuan byk beza yer dgn peninsular?

    ReplyDelete
  2. banyak beza... kat labuan barang mahal sikit...

    ReplyDelete

Assalamualaikum..Dah Baca? Tinggalkan Komen yer.. ^_^

Best Fren Blog .:Cik Kucing :.

Komen Terkini

Get widget here
SEGALA KANDUNGAN DALAM BLOG INI MILIK PEMILIK BLOG