Pembuka Bicara



Bismillahhirrahmanirrahim...

Wahai Tuhanku,ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur akan nikmat-Mu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku,dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redai dan jadikanlah sifat2 kebaikan meresap masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku.Sesungguhnya aku bertaubat kepada-Mu dan sesungguhnya aku daripada orang2 Islam (yang tunduk patuh kepada-Mu).


Sunday, October 16, 2011

Blog Update Lagi

Views
Assalamualaikum...salam hujung minggu.... hujung minggu nie korang sume buat per?? Saya macam biasa sibuk dengan blog nie, FB dengan assignment... sempat lagi tu...hahahaha :p

Dah 8 bulan 1 minggu sejak blog nie dilahirkan...tak lama lagi dah setahun...tapi tak meletop pon kan blog nie... takpe, tak kisah pun..hahaha... bukan lah glamor yang dicari..eceh... dah ada follower pun dah cukup bersyukur dan berterima kasih sangat2....

kalau perasan, blog nie tukar template lagi dan ada penambahan beberapa elements..haha... rajin lak godek2 kan saya nie..padahal berlambak assignment menanti.... hope korang sume suka..kalau tak suka pon takpe, sebab saya suka...haha :D

doodle blogger negeri yang comel tu saya ambik dari blogger apit...ada gak tutorial untuk blog kat situ... banyak dah belajar nie... terima kasih sebab beri tunjuk ajar....:)

dan ada satu lagi blog tuk tutorial..bunga2 cinta yang berguguran tu saya ambik kat sini.... banyak lagi tutorial kat blog nie... boleh cuba kalau nak upgrade ape2 lagi kat blog tu...

Terima kasih sudi membaca...:D
Syukran Sudi Baca..Kalau Suka, LIKE dan KOMEN..TQ ^__^

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum..Dah Baca? Tinggalkan Komen yer.. ^_^

Best Fren Blog .:Cik Kucing :.

Komen Terkini

Get widget here
SEGALA KANDUNGAN DALAM BLOG INI MILIK PEMILIK BLOG