Pembuka Bicara



Bismillahhirrahmanirrahim...

Wahai Tuhanku,ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur akan nikmat-Mu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku,dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redai dan jadikanlah sifat2 kebaikan meresap masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku.Sesungguhnya aku bertaubat kepada-Mu dan sesungguhnya aku daripada orang2 Islam (yang tunduk patuh kepada-Mu).


Monday, November 7, 2011

Ciri Lelaki Yang Aku Idamkan

Views



Hari nie Cik Hany nak join segmen dari Apit... first time neh join..hehe..sebelum nie Cik Hany amik doodle2 dia jer....:)



Sifat/ciri/perangai lelaki yang Cik Hany idamkan dan dah dapat pun..:
  1. Beriman / solat. Bile kita nak cari seorang lelaki untuk dijadikan suami, kita nak mencari yang menjaga agamanya. Alhamdulillah, Cik Hany dah jumpa orangnya. Incik tunang yang disayangi..:)
  2. Terima diri Cik Hany seadanya. Cik Hany tak sempurna, terlalu banyak kekurangannya. keadaan kesihatan yang tak mengizinkan membuatkan Cik Hany inginkan lelaki yang betul2 boleh terima diri Cik Hany yang sebenarnya. Cik Hany bersyukur pada Allah kerana menemukan Cik Hany dengan Incik tunang yang menerima diri ini seadanya.
  3. Selalu menegur dengan berhemah. Diri kita tak sempurna pasti akan melakukan kesilapan, begitu juga dengan Cik Hany. Incik tunang sentiasa menegur kalau Cik Hany ada buat silap atau ada perangai Cik Hany yang tak elok dipandang. Maklumlah kita tak kan nampak kelemahan diri sendiri.
  4. Tak merokok. Cik Hany tak suka orang yang merokok, sebab tak tahan dengan bau asap tu. Incik tunang tidak merokok. alhamdulillah..hehehe
  5. Memahami. Incik tunang amat memahami diri Cik Hany. kadang2 tanpa perlu disebut pun, dia dapat memahami perasaan Cik Hany.
  6. Penyabar. Kadang2 perangai Cik Hany mungkin boleh menimbulkan kemarahan namun Incik tunang tetap bersabar. terima kasih sayang:)
  7. Menyayangi dan mencintai diri Cik Hany kerana Allah. Cintaku milik Allah, cintaku milikmu bersama.
  8. Persamaan antara pasangan. Kalau ada persamaan, mesti lagi seronok kan. itu yang Cik Hany alami sekarang..hehe..banyak persamaan antara Cik Hany dan Incik Tunang.itu yang menjadikan kami lebih serasi.
  9. Sanggup bersama susah senang. Teman ketika senang memang mudah dicari tapi teman ketika susah payah. Susah senang bersama menjalani setiap dugaan hidup..terima aksih sayang sebab sudi susah senang bersama.
  10. Setia. Hubungan jarak jauh macam Cik Hany nie perlukan kesetiaan. Cik Hany yakin pada Incik tunang..setia pada yang satu.begitu juga Cik Hany..hatiku hanya padamu...

eceh2..haha..romantik lak rasa..:P
itu lar 10 ciri2/ perangai/ sifat lelaki yang Cik Hany idamkan dan Cik Hany dah miliknya pun sekarang..

Cik Hany nak tag:
Hanis
Kyra Veronica
Erah
Oshin
Cik Hani

meh2 ramai2 join... kalu nak join klik doodle tu pun boleh.. nak klik sini pon boleh >>> FIZGRAPHIC.COM



Syukran Sudi Baca..Kalau Suka, LIKE dan KOMEN..TQ ^__^

10 comments :

  1. wah!! romantiknyaa incik tunang ye! nasib baik dah jdi milik cik hany!

    oh, thanks for the tag! insyaAllah hanis join. wee~

    ReplyDelete
  2. thankz tag...
    kena join eh...
    p kita dh kawen dh...dah terlebih idaman dah ni...
    hehehhehe.....

    ReplyDelete
  3. @IqaNi
    hehe..maceh dear... yep..insya Allah menunggu masa utk disatukan jer...

    ReplyDelete
  4. @❀ ERAH ❀welcome... hehe... saye pon dah bertunang... mmg dah jdi idaman nie... hehe...

    ReplyDelete
  5. saya sokong semua ciri2 kat atas tu :)

    saya dtg dri segmen yg sama...nice to meet you :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum..Dah Baca? Tinggalkan Komen yer.. ^_^

Best Fren Blog .:Cik Kucing :.

Komen Terkini

Get widget here
SEGALA KANDUNGAN DALAM BLOG INI MILIK PEMILIK BLOG