Pembuka Bicara



Bismillahhirrahmanirrahim...

Wahai Tuhanku,ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur akan nikmat-Mu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku,dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redai dan jadikanlah sifat2 kebaikan meresap masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku.Sesungguhnya aku bertaubat kepada-Mu dan sesungguhnya aku daripada orang2 Islam (yang tunduk patuh kepada-Mu).


Monday, November 7, 2011

Follower Ke-123

Views




Malam nie follower Cik Hany dah bertambah ke 123 orang... so entry kali nie Cik Hany nak buat entry khas untuk cik adik kita nie..... Nie header blog dia...


Mari kita berkenalan dengan cik adik kita nie...umo dia baru 14 tahun..sebaya adik bongsu Cik Hany...

Blog Hidupku Duniaku nie kepunyaan:-

Eida Arina
Anak Ganu Sejati
5th February 1997
SMK Kerteh
Single + antiCOUPLE
PMR Candidates on 2012
Sarah and Anyss are my bestfriends 4ever
Wanna be a lecture

memang blog adik Eida nie colourful...sangat menarik..hehe... mari lar terjah.... korang boleh klik kat banner di atas....

terima kasih adik sebab sudi follow blog Cik Hany...belajar rajin2 yer..moga kejayaan akan mengiringi untuk PMR tahun depan....


Syukran Sudi Baca..Kalau Suka, LIKE dan KOMEN..TQ ^__^

4 comments :

  1. hihi..kiranya saya follower bertuah kaklah kan kan kan? haha...btw, thanx a lot sbb sudi buat entri yg amat istimewa utk saya ya....blog saya bese2 jerp...agak serabut....sama2 kak...insyaAllah saya akn cuba sedaya upaya saya dlm PMR nnt ya :)

    ReplyDelete
  2. @Eida Arina
    hehe..lebih kurang macam 2 lah dik... welcome.... hehe..ok jer 2..masa terluang nnti bley jer dikemaskinikn blog nyer... belajar rajin2 taw..:)

    ReplyDelete
  3. tahniah2 utk kak eida =]
    wah.. dahmkin rmai followers cik hany eh. tahniah gk utk cik hany!

    ReplyDelete
  4. @IqaNi
    hehe..thanks dear..:) alhamdulillah..dah bertambah

    ReplyDelete

Assalamualaikum..Dah Baca? Tinggalkan Komen yer.. ^_^

Best Fren Blog .:Cik Kucing :.

Komen Terkini

Get widget here
SEGALA KANDUNGAN DALAM BLOG INI MILIK PEMILIK BLOG