Pembuka Bicara



Bismillahhirrahmanirrahim...

Wahai Tuhanku,ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur akan nikmat-Mu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku,dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redai dan jadikanlah sifat2 kebaikan meresap masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku.Sesungguhnya aku bertaubat kepada-Mu dan sesungguhnya aku daripada orang2 Islam (yang tunduk patuh kepada-Mu).


Monday, February 21, 2011

Debaran...

Views
debaran apa tu??? hihihi.....
debaran nak kahwin ker??? siapa lak nak kahwin??? saya ker??? heheh...
tak2... saje jer wat intro...

ari nie debaran untuk calon2 MPP di kampus saya dan untuk semua calon2 STPM 2010....
macam2 gelagat yang dapat diperhatikan... hehehe... alhamdulillah semuanya berjalan lancar... tahniah untuk saf kepimpinan yg baru  & semoga kalian dapat menjalankan amanah dengan baik... insya Allah...

bercerita pasal STPM lak... terkenang 2 tahun lepas masa keputusan diumumkan... macam2 perasaan... macam 2 lah agaknya perasaan adik2 junior saya di sekolah & di mana2 sahaja mereka berada... hehehe... apa2 pun, tahniah yer adik2 untuk yang berjaya.... bg mereka yg sedih2 tu, percayalah anda dah berusaha... yakinlah untuk sesiapa pun pasti ada peluang & rezeki yang telah Tuhan tentukan.... terus berusaha sehingga berjaya... panjang lagi perjalanan kalian....
Syukran Sudi Baca..Kalau Suka, LIKE dan KOMEN..TQ ^__^

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum..Dah Baca? Tinggalkan Komen yer.. ^_^

Best Fren Blog .:Cik Kucing :.

Komen Terkini

Get widget here
SEGALA KANDUNGAN DALAM BLOG INI MILIK PEMILIK BLOG