Pembuka Bicara



Bismillahhirrahmanirrahim...

Wahai Tuhanku,ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur akan nikmat-Mu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku,dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redai dan jadikanlah sifat2 kebaikan meresap masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku.Sesungguhnya aku bertaubat kepada-Mu dan sesungguhnya aku daripada orang2 Islam (yang tunduk patuh kepada-Mu).


Monday, April 9, 2012

Photoshoot Kelas Sem Akhir

Views

 
 
sedar tak sedar tinggal lagi dua bulan lebih Cik Hany akan tinggal di Labuan nie dan menghabiskan masa terakhir sebagai pelajar ijazah sarjana muda di sini... semester nie merupakan semester terakhir Cik Hany di sini... diam tak diam dah tiga tahun Cik Hany belajar di sini... belajar tentang kehidupan.. di sini Cik Hany belajar untuk berdikari, belajar jauh dari family dan berjumpa dengan pelbagai ragam manusia... bulan 7 nie Cik Hany akan mulakan praktikal pulak.. 
 
kenangan di sini terlalu banyak..kenangan yang betul2 mengajar Cik Hany apa itu erti persahabatan, kerjasama dan semua nie pasti akan Cik Hany rindui bila pulang ke rumah nanti... 
 
bawah nie gambar2 photoshoot kelas kami di semester terakhir nie.. pasti Cik Hany merindui mereka semua.. terima kasih untuk semua kawan2... banyak kenangan kita...dari mula tahun satu hingga sekarang.. korang semua the best.. 7 minggu lagi sesi pengajian kita dan 3 minggu exam terakhir.. gunakan masa yang kita ada sebaik-baiknya.. good luck untuk semua... :)
 
course HE22 tahun tiga UMSKAL... sikit kan..tapi ramai lagi tak datang..

 
kegilaan rakan2 sekelas...haha.. posing maut tu...




 
oo..rakan2 ku... macam2 gaya
 
comel2 sikit... :P
menuju puncak..
FRIENDS..

 

Syukran Sudi Baca..Kalau Suka, LIKE dan KOMEN..TQ ^__^

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum..Dah Baca? Tinggalkan Komen yer.. ^_^

Best Fren Blog .:Cik Kucing :.

Komen Terkini

Get widget here
SEGALA KANDUNGAN DALAM BLOG INI MILIK PEMILIK BLOG