Pembuka Bicara



Bismillahhirrahmanirrahim...

Wahai Tuhanku,ilhamkanlah daku supaya tetap bersyukur akan nikmat-Mu yang Engkau kurniakan kepadaku dan kepada ibu bapaku,dan supaya aku tetap mengerjakan amal soleh yang Engkau redai dan jadikanlah sifat2 kebaikan meresap masuk ke dalam jiwa zuriat keturunanku.Sesungguhnya aku bertaubat kepada-Mu dan sesungguhnya aku daripada orang2 Islam (yang tunduk patuh kepada-Mu).


Tuesday, November 22, 2011

Giveaway by Aida Shafiena dan Fasihah Latiff

Views




Alhamdulillah..dah selesai solat subuh... jom join giveaway... Klik kat banner tuh atau kat
SINI

hadiahnya2 lumayan oo...nak jugak menang kalau ada rezeki lar kan...hehe... mane lah tau rezeki..tak salah kita mencuba..kalau takde rezeki pun, bantu kawan2 blogger kan.. rezeki tu ada di mana2.... hari tu Cik Hany dah menang giveaway dari Lulu Caldina... tak salah mencuba dan terus mencuba lagi kan..:)

tag: Oshin, Aqilah Madihah



Syukran Sudi Baca..Kalau Suka, LIKE dan KOMEN..TQ ^__^

No comments :

Post a Comment

Assalamualaikum..Dah Baca? Tinggalkan Komen yer.. ^_^

Best Fren Blog .:Cik Kucing :.

Komen Terkini

Get widget here
SEGALA KANDUNGAN DALAM BLOG INI MILIK PEMILIK BLOG